loading...
من خسته دل
معین بازدید : 12 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (1)

ژل افزایش قد

 

یکی از  مسائلی که شاید خیلی ها این روزها به دلایل مختلف به دنبال آن هستند مساله افزایش قد است.و نمی توان با توجه به حساسیت های بوجود امده از این موضوع به راحتی گذشت.هر روز شاهد ان هستیم که در تبلیغ های مختلف روش هایی را برای افزایش قد و رهایی از کوتاهی قد  معرفی می کنند و اکثر این روش ها نیز استفاده از مواد شیمیایی و قرص و مکمل ها می باشد.اما امروز می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که می تواند بدون کوچکترین عوارض جانبی در لحظه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد .نام این محصول ژل افزایش قد می باشد و همانوطر که در تصاویر ملاحضه می کنید بدون اینکه کسی متوجه شود انرا می توانید درون کفش های خود قرار داده و از این پس ۵ سانتیمتر بلند تر از آن چیزی که هستید خواهید شد.

 

ژل افزایش قد به هیچ عنوان دارای عوارض نیست و اصلا  راه رفتن شما را غیر طبیعی نمی کند و شما به مانند گذشته می توانید راه بریود و بدوید بدون اینکه کسی متوجه حضور این محصول درون کفش های شما شود.شما می توانید از این محصول برای هدیه دادن به عزیزان خود و انهایی که می دانید دوست دارند تا چند سانتیمتر بلند تر از انچه که هستند شوند خریده و هدیه دهید. هم قیمت مناسب کالا و هم کیفیت بسیار بالای ان باعث شده تا ژل افزایش قد به یکی از پر فروش ترین ها در بازار تبدیل شود.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا اگر در این مورد سوالی دارید و می خواهید به صورت تلفنی اقادم به خرید نمایید با شماره های ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ یا ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

با استفاده از این محصول به جای هزینه هیا بسیار شنگین و به دنبال عوارض جانبی جبران نا پذیر خیلی ساده و راحت و در همان لحظه چند سانتیمتر بروی قد خود خواهید اورد و هیچ کس هم از این موضوع مطلع نخواهد شد.مثلا اگر به یک مراسم مهم دعوت هستید و دوست دارید تا کمی بلند قد تر نشان دهید یا می خواهید به مراسم خواستگاری بروید و…. از این نوع مراسمات این ژل افزایش قد می تواند مشکل گشای شما باشد و شما را ۵ سانتیمتر بلند تر نماید..

محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بوده و همچنین ما تمام کالاهای خود را با گارانتی تعویض برایتان ارسال خواهیم کرد تا اگر در حین ارسال کالا مشکلی برای آن بوجود امد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض نماییم.استفاده از این محصول برای خانم ها و آقایان مناسب بوده و از این جهت هیچ محدودیتی وجود ندارد .همچنین شما در هر رده سنی که باشید می توانید از این ژل افزایش قد براحتی استفاده کنید.فقط دقت نمایید به دلیل استقبال فراوان از این کالا شاهد آن هستیم که در بازار کالاهای مشابه و تقلبی و بدون کیفیتی در حال عرضه شدن هستند و متاسفانه بسیاری از خریداران نیز به خاطر عدم اطلاع رسانی اقدام به خرید انها نموده اند.پس دقت کنید که از کدام فروشگاه برای تهیه این کالا اقدام می کنید.

 

 

این محصول را اگر به صورت استاندارد و اصلی تهیه کنید بدون اینکه تاثیریبروی راه رفتن شما داشته باشد و شما را در حین راه رفتن اذیت نماید می توانید به صورت دائمی از ان استفاده کنید و از این پس برای همیشه شما ۵ سانتیمتر بزرگتر از آن چیزی که هستید نشان داده می شوید.پس دقت کنید تا برای تهیه ژل افزایش قد محصولی اصلی و با کیفیت را خریداری کنید. ما این کالا را در هر کجای ایران که باشید تنها ظرف مدت چند روز به دستتان خواهیم رساند. الان سفارش خود را ثبت کنید و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.  این محصول به دلسیل خاصیت طبی بودنش علاوه بر اینکه قد شما را افزایش می دهد باعث ایجاد ارامش و راحتی در راه رفتن و قدم زده شما نیز خواهد شد و این مهمترین خصوصیت یک ژل افزایش قد اصلی می باشد .

  

دیگر  مانند گذشته ها افزایش قد تنها یک رویا نیست و شما بدون کوچکترین عوارض جانبی و براحتی و با کمترین هزینه ممکن می توانید به آرزویی دست یابید که خیلی ها هیچ وقت تصورش را نمی کردند به همین راحتی بتوان به ان دست یافت .این فرصت را غنیمت بشمارید تا کالاهای اصلی و با کیفیت را در فروشگاه موجود داریم از انها سفارش داده و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 9:17  توسط میاتن  |  نظر بدهید

قسمت بعدی قطره گیر ها

رویش موی سر

 

 

این روزها شاید همه به نوعی از ریزش موهای خود ناراحت باشند و دچار استرس شوند.روش های زیادی را برای جلوگیری از ریزش مو به ما پیشنهاد می کنند از داروهای سنتی گرفته تا استفاده از شامپوهای خارجی و ویتاینه.اما ما امروز می خواهیم با روشی نوین رویش موی سر را برای شما امکان پذیر کنیم و دیگر مانند یک آرزوی دور از دسترس به آن نگاه نکنید.ما به شما استفاده از شانه لیزری پاور گرو را پیشنهاد می دهیم.این شانه مخصوص می تواند با خاصیت لیزر درمانی که دارد به تحریک پیازچه موهای شما پرداخته و براحتی باعث رشد مجدد آنها شود.این شانه مخصوص در واقع با دارا بودن یک سیستم لیزر خطی می تواند خیلی زود به رویش موی سر شما کمک نماید.همچنین دارای یک ویبره قوٍ برای تحریک پوست موهایتان نیز می باشد.

 

 

 

کافیست تا به صورت مکرر برای مدتی روزانه از این شانه استفاده نمایید و خواهید دید که بعد از چند روز اولا از ریزش موها جلوگیری به عمل آورده وبعد از چند هفته نیز شاهد رشد مجدد موهای سر می باشید.ما در فروشگاه سامان خرید این محصول را با برند پاور گرو و به صورت اصلی و با کیفیت بالا به شما علاقه مندان ارائه داده ایم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و همین الان اقدام به ثبت سفارش خود کنید و در هر کجای ایران عزیز که باشید انرا در ظرف مدت چند روز درب منزل خود از مامور پست تحویل بگیرید.برای ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به ثبت برسانید.

 

 

مهمترین خصوصیت این شانه لیزری که در واقع به رویش موی سر شما کمک می کند ایجاد تحریک در پیازچه و بوده و همین عامل باعث می شود شما شاهد رویش جدید موهای سرتان باشید. موهایی که شاید دیگر حتی یک در صد هم فکر نمی کردید دوباره روزی در بیایند اما با استفاده از این شانه براحتی این امر غیر ممکن به ممکن تبدیل شد.بخش بعدی که تاثیر بشزیا رد رشد موهای شما دارد همان قسمت ماساژور می باشد.با ماساژ دادن پوست سر شما در واقع به خونرسانی بهتر  کم شده و همین نیز خود موجب عدم ریزش موهای سرتان می شود.

 

در کل اگر بخواهیم به صورت تیتر وار خاصیت های استفاده از این شانه لیزری را برایتان بگوییم می توان به مواردی همچون:

رویش موی سر به صورت مجدد

قطع شدن ریزش مو

افزایش سرعت رشد مو

تقویت پیازچه مو و در نتیجه ضخیم تر شدن آنها

 

 

 

فقط باید در هنگام خرید دقت نمایید تا از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این کالا نمایید.چرذا که کالاهای تقلبی مشابه این محصول در بازار به وفور یافت می شود و متاسفانه نه تنها کمکی به رویش موی سر شما نخواهند کرد بلکه ممکن است به پیازچه موهایتان نیز آسیب برسانند. ما در فروشگاه سامان خرید با اطمینان خاطر عرض می کنیم که محصول ی با کیفیت بسیار بالا را به شما عرضه کرده ایم  و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آن نمایید.همچنین چنانچه در حین ارسال برای کالای شما اتفاقی رخ دهد قطعا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم نمود.در واقع مکانیزم اصلی این شانه جان بخشیدن و زندگی دوباره به پیازچه هایی است که به نوعی در خواب فرو رفته و دیگر عمل رشد مورا توقف کرده اند. با این شانه شما در واقع شوکی به آنها وارد خواهید کرد و می توانید در مدت زمانی کوتاله بهترنی نتیجه ممکن را دریافت نمایید.رویای رویش موی سر دیگر دست نیافتنی نیست و می توانید خیلی راحت و تنها با تهیه یکی از این شانه های اورجینال به این آرزو هم دست یابید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 9:17  توسط میاتن  |  نظر بدهید

علاوه بر آن وقتی

خرید ماساژور گردن اسپیکر دار

 

 

همیشه بعد از یک روز کاری چیزی که بسیار می چسبد و خستگی ادم را از بین می برد یک ماساژ اصولی از ناحیه گردن می باشد.ما برای این منظور امروز یک دستگاه ماساژور گردن را به شما معرفی خواهیم کرد که دارای اسپیکر بوده و شما می توانید در حین انجام ماساژ گردن به موزیک مورد علاقه خود نیز گوش فرا دهید.این محصول دارای ۶ حالت حرکتی بوده و می تواند بعد از یک روز کاری خسته کننده به شما آرامش و احساس بسیار خوبی را هدیه دهد.شما  کافیست تا دستگاه را مانند تصاویر در پشت گردن خود قرار داده و یک موزیک ملایم نیز  پخش کنید و چشمان خود را آرام بسته و دیگر بگذارید تا ماساژور گردن کار خودش را انجام دهد.

این محصول برای مساژ دادن رگ ها و عضلات گردن بسیار مفید بوده ومی تواند با بهترین حالت ممکن به شما آرامشی بی نظیر را هدیه دهد.دستگاه فوق دارای دو اسپیکر بسیار با کیفیت بوده و قابلیت پخش موزیک هایی با فرمت mp3 را نیز دارد. همین الان می تاوانید از فروشگاه سامان خرید اقدام به تهیه این کالا نمایید. در هر کجای ایران عزیز که باشید تنها در عرض چند روز ما محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال خواهیم کرد.دقت کنید که کیفیت ارائه شده این محصول در سامان خرید بسیار بالا بوده و سعی شده است تا از بهترین و در جه یک ترین کالای بازار در این زمینه استفاده شود.

 


شما در همه جا می توانید از این ماساژور گردن استفاده نمایید.از محیط کار گرفته تا هنگام رانندگی و محیط های دیگر .نحوه طراحی این محصول به گونه ای بوده که براحتی قابل حمل باشد و دارای وزن سبکی نیز می باشد.شما همین الان می توانید کالای خود را از فروشگاه سامان خرید سفارش داده و بعد از  دریافت آن وجه محصول را به مامور پست بپردازید.
روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور میبخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد.

 

 اگر بخواهیم به صورت کلی به ویژگی های این ماساژور اشاره کنیم می توان به موارد زیر اساره ای کرد:

این محصول قابلیت تنظیم در ۶ حالت مختلف ماساژ دهی را دارا بوده و براحتی بروی رگ ها و عضلات گردن می تواند مانور دهد.قابلیت خاموش شدن خودکار را دارا می باشد.با خرید ماساژور گردن همزمان علاوه بر ماساژ با کیفیت بالا می توانید از موزیک پلیر آن نیز استفاده کرده و به موسیقی های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.گردن عضو بسیار حساسی است و اگر مراقب آن نباشید می تواند بسیار عواقب بدی را به همراه داشته باشد. در ضمن آرامشی که از ناحیه گردن به واسطه ماشاژ دادن به کل بدن القا می شود نیز در نوع خود بی نظیر است و به همین دلیل است که سعی شده است در میان ماساژور ها محصولی هم برای این ناحیه طراحی و بسشازند و محصول فوق نیز نتیجه سال ها زحمت در این زمینه است.از این ماساژور گردن می توانید در شرایط مختلف و در زمان های مختلف استفاده نمایید .مثلا زمانیکه در حال مسافرت هستید و در اتوبوس نشسته اید می توانید برای راحتی گردن خود این دستگاه را با خود همراه داشته باشید و یا در هنگام خواب و یا بعد از یک روز کاری خسته کننده می تواند یار و همراه بسیار خوبی در کنار شما باشد.

 

امیدواریم با خرید از فروشگاه سامان خرید از کیفیت محصولات ما و خدمات پشتیبانی و پس از فروش ما نیز رضایت کامل را داشته باشید ما سعی کرده ایم اولین اولویت خود را در تهیه اجناس با کیفیت قرار دهیم و تنها به خاطر ارائه جنس های ارزان تر روی به طرف کالاهای بی کیفیت نیاوریم و امیدواریم شما نیز با درک این موضوع همیشه سعی بر خرید کالاهای با کیفیت به جای اجناس تقلبی و ارزان قیمت داشته باشید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 9:16  توسط میاتن  |  نظر بدهید

فن دستگاه –پکینگ ها

گن لاغری زنانه

 

اگر دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن به هیکل ایده ال خود دست یابید می توانید از گن لاغری زنانه  بار یاین منظور استفاده کنید.در بازار انواع و اقسام مختلفی گن های لاغری وجود داشته و هر کدام به نوع خاصی طراحی شده اند.اما ما امروز با تحقیق و بررسی یکی از  بهترنی گن های لاغر یموجود را که بیش از ۵۰ در صد از بدن شما را فرا گرفته را در سایت قرار داده ایم.با این محصول براحتی تمامی باسن و شکم و پهلوهایتان خوش فرم و ایده ال می شود.گن لاغری اسلیپ فورمیسی با خاصیت انتی باکتریال که در خود دارد به صورت ضد ویروس بوده و از پوست شما محافظت کامل را به عمل می اورد.همچنین جنس این گن به صورت ژله ای بوده و در هنگام استفاده به هیچ وجه در /ان احساس نارضایتی و اذیت شدن نخواهید کرد.

 

همین الان می توانید برای تهیه این گن لاغری از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه درون بازار بهترین و با کیفیت ترین انها را برای شما انتخاب نماییم.مهمترنی خصوصیت موجود در این محصول این است که پا دار بوده و درواقع علاوه بر ناحیه باسن و شکم تا ناحیه  نزدیک زانو را پوشش داده و کمک فراوانی در جهت آب شدن چربی های موضعی شما می کند.همچنین با بهره گیری از پوشش مناسب ناحیه کمر می تواند در درمان موضعی دردهای کمری نیز موثر باشد.شما بر اساس سایز خود می بایست اقدام به سفارش گن لاغری زنانه فوق نمایید و ما آنرا به ادرس پستی شما ارسال خواهیم کرد.از دیگر خصوصیات این محصول می توان به الیاف به کار رفته در  جنس آن اشاره کرد که باعث می شود تا هیچ گونه حساسیتی در پوست شما ایجاد نکند و ساعت های طولانی و متمادی از آن استفاده نمایید.ما گن لاغری زنانه ارائه شده در سامان خرید را از لحاظ کیفیت و کارایی به صورت۱۰۰% برای مشتریان خود تضمین خواهیم کرد.

راه حل های مختلفی برای لاغری و تناسب اندام وجود دارد اما اگر بخواهید مثلا به یک مهمانی بزرگ و مهم دعوت شوید و فرصت ندارید تا ماه ها تلاش کنید تا ابتدا لاغر شده و سپس به محافل  و مهمانی  ها بروید در این  مواقع بهترین راه حل استفاده از گن لاغری است تا در عرض یک چشم بر هم زدن هیکل شما را ایده ال و متناسب کند.

در کناز استفاده از این گن لاغری می توانید با انجام تمرینات ورزشی یواش یواش سروع به کاهش وزن نمایید و به صورت کاملا طبیعی به وزن و هیکل ایده ال خود دست یابید.

 

یکی از روش هایی که بیشتر متخصصین هم برای لاغری سریع توصیه می کنند این است که حتما در هنگام ورزش از گن های استاندارد استفاده نمایید تا در روند لاغری شما تاثیر  مثبت بگذارد.شما با وجود یک گن لاغری زنانه با کیفیت می توانید  خیلی سریع تر به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید. محصولی که دارای استانداردهای لازم بین الملیی بوده و از بهترین الیاف و جنس نیز ساخته شده است.برای ثبت سفارش این محصول می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سایز  خود را اعلام نمایید تا محصول مورد نظرتان را به آدرس پستی شما ارسال نماییم.علت اینکه می گوییم در حین ورزش نیز از این گن ساتفاده کنید به این خاطر است که با توجه به الیفا های خاصی که در ان به کار رفته است براحتی می تواند درسفت شدن ران ها و باسن شما کمک کرده و بعد از مدتی استفاده شما باسنی بسیار زیبا و خوش فرم دارید که می تواند بر زیبایی شما بیافزاید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 9:15  توسط میاتن  |  نظر بدهید

بی شک اگر بخواهیم

درمان خر و پف

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در هنگام خواب خر و پف می کنید و باعث آزار و اذیت دیگران می شوید و یا بر عکس جز اندسته از افرادی هستید که هر شب باید صدای خر و پف  همسر و یا هر یک اعضای خانواده خود را تحمل کنید ما به شما استفاده از گیره رفع خر و پف را پیشنهاد می کنیم.از این پس با در اختیار داشتن این محصول منحصر به فرد دیگر نگران صدای خر و پف نخواهید بود چرا که با استفاده از این کالا  براحتی  این عارضه از بین رفته و می توانید خوابی راحت و شیرین را تجربه نمایید.شاید تا به حال روش های مختلف را نیز برای درمان خر و پف شنیده باشید اما باید خدمتتان عرض کنیم که محصول فوق روشی دائمی و همیشگی است و دیگر نیاز نیست  هر دفعه که دچار این مشکل شدید روش های مختلفی را ا

 

 

 


این گیره خاصیت مغناطیسی داشته و به خاطر طراحی منحصر به فرد ان براحتی از خر و پف افراد جلوگیری خواهد کرد.آیا می دانید بیش از ۴۰ در صد از مردان و حدود ۲۵ در صد از خانم ها در هنگام خواب خر و پف می کنند؟

درمان خر و پف را اگر جدی نگیرید ممکن است به معظلی بزرگ حتی در زندگی زناشویی شما تبدیل شود.شما که می خوابید چه می دانید بقیه از دست صداهای ناهنجار و اذیت کننده خر و پف شما چقدر در عذاب خواهند بود.پس به فکر آرامش دیگران هم باشید و یک بار با هزینه ای اندک یکی از این گیره های رفع خر و پف را تهیه کرده و برای همیشه خود را از این معظل بزرگ نجات دهید..ما ردف روشگاه سامان خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در بازر یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب نماییم.شما کافیست تا برای تهیه این محصول بر.ری دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.
خر و پف کردن یک مشکل است و می تواند در برخی موارد نشان دهنده مشکلات جسمی باشد. اما مسئله مهم این است که شما می توانید با بکار بردن این گیره براحتی به درمان خر و پف بپردازید و از این عارضه جلوگیری کنید و خواب راحتی را برای خود و اطرافیان به ارمغان بیاورید
ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید گیره رفع خر و پف امکان تهیه ان به صورت اینترنتی را فراهم اورده ایم و همین الان در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید محصول خود را سفار ش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 


استفاده از این گیره مغناطیسی هیچ گونه عارضه ای به همراه نداشته  و در هر سنی که باشید می توانید براحتی و بدون پیچیدگی خاصی از ان استفاده نمایید.با این گیره مخصوص دیگر هیچ گاه اثری از خر و پف بر جای نخواهند ماند.استفاده از ان هیچ گونه مشکل تنفسی ایجاد نمی کنده و اصلا مانع  بر هم زدن نظم خواب شما نخواهد شد.با خیالی آسوده همین الان می توانید با هزینه ای    اندکی اقدام به درمان خر و پف خود نمایید و برای همیشه خود و دیگران را از این مشکل بزرگ رها خواهید کرد.همچنین از این محصول جهت هدیه دادن به افرادی که زیاد در خواب خر و پف می کنند نیز می توایند استفاده نمایید :/.. هم انها را خوشحال کرده و هم اطرافیانش را در کنار او می خوابند از صداهای  خر پف شبانه اش رها خواهید کرد.فقط ذکر یک نکته را دوباره لازم می دانیم بگوییم و اینکه این محصول دارای کیفیت های مختلفی در بازار بوده و می بایست به دنبال خرید از فروشگاه های معتبر و مطمئن باشید. چنانچه محصول اصل را تهی نمایید می توانید امیدوار به درمان خر و پف خود باشید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 9:14  توسط میاتن  |  نظر بدهید

قسمت های هر برج خنک

تی شرت لاغری مردانه

 

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر بسیاری از افراد جامعه می باشد مشکل اضافه وزن و چاقی می باشد.چربی های اضافه دور شکم و پهلو باعث می شود هر هیکلی را زشت و نامتناسب جلوه دهد و همین امر باعث می شود تا اصلا در لباس تیپ و ژست زیبایی نداشته باشید.یکی از روش های  به کار رفته برای این معضل استفاده از گن لاغری می باشد.ما امروز در فروشگاه سامان خرید برای آقایان تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را در نظر گرفته ایم.این محصول هم دارای کیفیت بالایی بوده و هم برندی معروف و شناخته شده می باشد.دیگر نیاز نیست تا برای کاهش وزن و لاغری حتما از رژیم های طاقت فرسا استفاده کنید و یا تن به قرص و داروهای لاغری دهید. کافیست تا از این گن لاغری استفاده نموده و  تاثیر آنرا بعد از مدتی کوتاه در خود مشاهده کنید.اولا که تنها با پوشیدن این گن ۲ تا ۳ سایز به صورت لحظه ای کاهش سایز پیدا خواهید کرد و حال اگر بتوانید در حین استفاده از این گن کمی تحرک خود را بیشتر کنید دیگر می توان امیدوار بود که با سرعت بیشتری به کاهش وزن خود خواهید رسید.

 

 


تی شرت لاغری مردانه  متناسب برای اقایان طراحی و ساخته شده است و بعد از انکه از این تی شرتاستفاده کردید خواهید دید که به طور معجزه اسایی دیگر خبری از چربی های دور شکم و پهلوی شما نخواهد بود و با خیال راحتی می توانید پیراهن و کت منالسب خود را پوشیده و با هیکلی متناسب به مهمانی و جشن خود بروید بی انکه کسی متوجه این شود که شما از تی شرت لاغری استفاده کرده اید.همین الان کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا به صورت پستی با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول این کار را انجام دهید.

 

 

 

با استفاده از این روش تنها در عرض چند ثانیه کل چربی های شما نا پدید شده و دیگر نگران بد هیکل بودن خود نخواهید بود.در ساخت این تی شرت سعی شده است از الیاف ضد تعریق و ضد گرما استفاده شود تا مدت زمانی که از ان استفاده می کنید دچار مشکل نشوید.کالا های مشابه این محصول در بازار بسیار یافت می شوند اما باید بدانید اگر جنس تقلبی بخرید نه تنها ان اثر بخشی که باید داشته باشد را ندارد بلکه موجب تعریق و گرم شدن شما شده و مشکلاتی از این قبیل را برایتان ایجاد می کند.تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را می توانید بارها و بار ها استفاده کرده و بشویید بی انکه تغییری در اندازه و حالت آن ایجاد شود.لطفا حتما هنگام خرید کالا سایز مورد نظرتان را نیز ذکر کنید تا بتوانیم محصولی مناسب را برایتان راسال نماییم.همچنین دقت نمایدی بعد از ثبت سفارش باید چند روز تحمل بفرمایید تا از طریق پست   کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

 

 ویژگی های این تی شرت زیر پیراهنی بودن آن ، راحت بودن سفت بودن آن که باعث جمع شدن ناحیه شکم و پهلو ها می شود و استفاده آسان آن است.حالا شما می توانید با این محصول بدون لاغری ، بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فرم ناخوشایند شکم و پهلوهای خود را از دید ها پنهان کنید.حتما در زمان ثبت سفارش یادتان باشد که سایز مورد نظر خود را نیز ذکر نمایید.دقت کنید که در بازار محصولاتی تقلبی هم نام با تی شرت لاغری مردانه در حال فروش هستند که هیچ کدام از خصوصیات گفته شده را دارا نیستند و تنها شما به خاطر چند هزرا تومان ارزان تر تمام پول خود را دور خواهید ریخت.ما در فروشگاه سامان خرید محصولی با کیفیت بالا و به صورت اورجینال برایتان اماده کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید می توانیم به صورت پستی انرا برایتان ارسال نماییم.

در حین ارسال کالا چنانچه برای ان مشکلی رخ دهد ما به صورت رایگان یک گن لاغری نو  ارسال خواهیم کرد.اگر می خواهید به مهمانی و یا یک جلسه مهم بروید و دوست دارید تا بسیار خوش هیکل و ایده آل باشید پیشنهاد می کنیم در زیر لباس های خود از تی شرت لاغری مردانه فوق استفاده نمایید. بی آنکه کسی متوجه شود شما تا ۳ سایز لاغر تر نشان خواهید داد و دیگر خبری از چربی های پهلو و شکم شما نخواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 394